La vita márkatörténet

Több generáció, egy vállalat

Az idősebb kollégáink tapasztalata és bölcsessége mellett a fiatalabbak lendülete és újító gondolkodása hozzáadott értéket ✨ jelent számunkra. Együtt építjük a jövőt, együtt tanulunk egymástól és együtt haladunk előre.

#több generáció #egyvállalat #lavita_by_livello #anya #lányai

La vita márkatörténet

Az anyamárka története

Anyamárka: A  Livello di vita egy olyan márka, mely ötvözi az eleganciát és a stílust, magában hordozva ezzel a nőies öltözködés örömét. Vevőink azok a dolgozó nők, akik igényesek ruhatárukra, szeretnek változatosan és stílusosan öltözködni.

A márkatörténet kezdete

A Szeged Bolero Kft. saját márkája 2002-ben született meg, azóta a Livello di vita márkanév egybeforrt a minőséggel és egyediséggel. A pozitív életérzés jegyében készülnek a termékek.

A cég saját tervezői csapattal és mintavarrodával dolgozik.

A hihetetlen mennyiségű évi modellszámot a Livello di vita NŐK ihletik. Más és más életkorban, élethelyzetben lévő sikeres, céltudatos és magabiztos nők, akik a saját egyéniségükkel teszik teljessé az egyes ruhadarabokat. Büszkék vagyunk arra, hogy magyar márkaként szolgálhatjuk ki, a minőséget és az állandó megújulást kereső vásárlóközönséget.

Különösen örülünk annak, hogy márkánk egyik nagy erőssége a plus size. A divatosan és trendin öltözni vágyó nagyobb méretű hölgyek körében nagyon kedveltek a Livello termékek.

Hazai illetve külföldi partnerek a már elkészített mintadarabok alapján tudnak előrendelni a következő szezonra. Az aktuális trendnek megfelelő fiatalos, sportosan elegáns női konfekció termékek folyamatosan tartják azóta is piaci pozíciójukat, annak ellenére is, hogy a kezdetektől a márka nagyon nagy fejlődésen ment keresztül.

2015 egy újabb fontos mérföldkő a Livello di vita életében.

Az arculat frissítésével márkánk régi elemei új megjelenést kapnak, hogy az eddig felépített értékeket a vásárlók felé erőteljesebben közvetíthessük, és éreztessük velük, hogy a márka lépést tart a korral és folyamatosan meg tud újulni.

A több mint 20 éves szakmai háttér stabil alapokat és hátteret teremtett, melyre építkezve a mostani frissítés újabb dimenziókat nyit életünkben. Az alapítók elképzelései még ma is megállják a helyüket, egybecsengnek a mai vásárlók vágyaival: „Olyan ruhákat tervezünk, amelyek minőségiek és tisztelik, szeretik a női testet.”

La vita márkatörténet – az új vonal

A hazai piacon cél a meglévő vásárlókör kiterjesztése, a fiatalabb célközönség megszólítása kifejezetten számukra tervezett termékvonallal. Ennek kapcsán 2023 őszén egy új márka debütált a cég szárnyai alatt. A La Vita márka alapelvei megőrzik az eleganciát és a letisztultságot, miközben a modernséget és a fiatalos lendületet is képviselik. Kollekcióinkat megtalálod az alábbi link alatt –> https://livello.hu/lavita/

Fejlődésünk kulcsa a vásárlóink elégedettsége és bizalma.