Rólunk
A Livello di vita egy olyan márka, mely ötvözi az eleganciát és a stílust, magában hordozva ezzel a nőies öltözködés örömét. Vevőink azok a dolgozó nők, akik igényesek ruhatárukra, szeretnek változatosan és stílusosan öltözködni.
A Szeged Bolero Kft. saját márkája 2002-ben született meg, azóta a Livello di vita márkanév egybeforrt a minőséggel és egyediséggel. Termékeink a pozitív életérzés jegyében készülnek.
Cégünk saját tervezői csapattal és mintavarrodával dolgozik.
A hihetetlen mennyiségű évi modellszámot a Livello di vita NŐK ihletik. Más és más életkorban, élethelyzetben lévő sikeres, céltudatos és magabiztos nők, akik a saját egyéniségükkel teszik teljessé az egyes ruhadarabokat. Büszkék vagyunk arra, hogy magyar márkaként szolgálhatjuk ki, a minőséget és az állandó megújulást kereső vásárlóközönséget.
Különösen örülünk annak, hogy márkánk egyik nagy erőssége a plus size. A divatosan, és trendin öltözni vágyó, teltebb hölgyek körében kedveltek a Livello termékek.
Hazai illetve külföldi partnerek a már elkészített mintadarabok alapján tudnak előrendelni a következő szezonra. Az aktuális trendnek megfelelő fiatalos, sportosan elegáns női konfekció termékek folyamatosan tartják azóta is piaci pozíciójukat, annak ellenére is, hogy a kezdetektől a márka nagyon nagy fejlődésen ment keresztül.
2015 egy újabb fontos mérföldkő a Livello di vita életében.
Az arculat frissítésével márkánk régi elemei új megjelenést kaptak, hogy az eddig felépített értékeket a vásárlók felé erőteljesebben közvetíthessük, és éreztessük velük, hogy cégünk lépést tart a korral és folyamatosan meg tud újulni.
A több mint 20 éves szakmai háttér stabil alapokat és hátteret teremtett, melyre építkezve a mostani frissítés újabb dimenziókat nyit életünkben. Az alapítók elképzelései még ma is megállják a helyüket, egybecsengnek a mai vásárlók vágyaival: „Olyan ruhákat tervezünk, amelyek minőségiek és tisztelik, szeretik a női testet.”
A hazai piacon cél a meglévő vásárlókör kiterjesztése, a fiatalabb célközönség megszólítása, kifejezetten számukra tervezett termékvonallal. Ennek kapcsán 2023 őszén egy új márka debütált a cég szárnyai alatt. A La Vita alapelvei megőrzik az eleganciát és a letisztultságot, miközben a modernséget és a fiatalos lendületet is képviselik.
Fejlődésünk kulcsa a vásárlóink elégedettsége és bizalma.